דיקור סיני לתינוקות וילדים

דיקור סיני, אקופנטורה, הוא אחד הכלים העיקריים ברפואה הסינית. השיטה נעזרת במחטים דקות שמונחות במקומות שונים בכדי להניע אנרגיה ולטפל בחוסר איזון. זו הסיבה שדיקור עוזר בהקלה מיידית בכאבים, בחיזוק מערכת החיסון ובמניעת מחלות. בקרב תינוקות וילדים הטיפול יכול להיות מאוד אפקטיבי. מחקרים מראים על שימוש בדיקור כבר מהמאה החמישית לפני הספירה שם השתמשו במחטי אבן בכדי ליצור גירוי ולפעמים דימום בנקודות שמשפיעות על האיברים הפנימיים לשם השגת איזון.

שיטת הדיקור הסיני נפוצה במזרח למדינות שונות ורק במאה העשרים הגיעה לשאר העולם. דיקור סיני הוא הנחקר ביותר מבחינה רפואית במערב ונמצא כיעיל מאד לטיפול בבעיות שונות. דיקור סיני לתינוקות וילדים מתייצב כאחד הכלים החזקים ביותר לטיפול בבעיות רפואיות שונות. השימוש שעושה הדיקור בכוחות הנמצאים בגוף מוצא את עוצמת החיים החזקה שיש בילד ומנתבת אותה להבראה. חולי בגוף הילד הוא לרוב דרמטי יותר – חום שעולה תוך שעה לחום גבוהה מאד, הקאות שמתחילות מיד עם הופעת מחלה וכ"ו. ההופעה הדרמטית של המחלה היא לשני הכיוונים – גם מופיעה מהר וחזק וגם נעלמת מהר. הדיקור יודע לעבוד עם העוצמה הזו ולעזור לגוף לעבור שינויים מרחיקי לכת בהשפעתם.

יתרונות טיפול עם דיקור סיני לתינוקות וילדים

הטיפול אינו מחדיר לגוף חומרים אחרים אלא עובד עם הכוחות הפנימיים של הגוף ועם מערכת החיסון שלו וזו הסיבה שאין לדיקור תופעות לוואי ושאינו מחייב את הגוף ל"שלם" בפגיעה במקום אחר למען שיפור מוקד הבעיה.

טיפול בדיקור סיני לתינוקות וילדים נראה אחרת מאשר למבוגרים – המחטים הן דקות ביותר ומשך הזמן של השארות המחט בגוף היא של כמה שניות. הפחד שיש להורים מפני הדיקור מתגלה שפחד שווא.

הבעיות הנפוצות שרואים בקליניקה – מחלות של מערכת הנשימה, אסטמה, חרחורי נשימה, אסטמה של העור, לחות בנשימה ועוד. בעיות של מערכת העיכול כמו כאבי בטן, שלשולים, הקאות, עצירות ועוד. ובעיות כלליות של מערכת החיסון – חולי תכוף, חום חוזר, חולשה כללית, בעיות אוזניים, בעיות עיניים.

הקליניקה שלי מטפלת בכל המקרים הנ"ל במקצועיות רבה כבר מזה שנים רבות. אני, יוסי לוי בעל נסיון מעשי של למעלה מ-25 שנים בטיפול וריפוי בעיות ומחלות מסוגים מגוונים ומומחה בטיפול בילדים ובתינוקות. הניסיון הרב שצברתי עם השנים מאפשר לי לאבחן בצורה מדויקת את הסיבה לבעיה שמטרידה אותך, ולהתאים לך אישית את הטיפול המתאים לך ביותר, כדי להביא לפתרון יסודי, במספר טיפולים מינימלי.

חשוב לי שתדע/י שיש לך שותף בדרך להצלחת הטיפול, להבראה מלאה ושיפור איכות החיים שלך במספר טיפולים מינימלי, הכוללים יחס אישי, צמוד רגיש ומקצועי לכם ולילדיכם.

ילדיכם או תינוקכם סובל מאחת הבעיות הרפואיות המוזכרות לעיל, די לכאב! קבעו כבר היום מפגש אחד ובו תקבלו את כל ההמלצות לטיפול בבעיה בקליניקה שלנו ללא התחייבות.