דיקור סיני
לבעיות נפשיות

בעיות נפשיות כמו חרדות ופחדים הן בעיות ידועות ונפוצות בעולם המודרני. באמצעות דיקור סיני לבעיות נפשיות ניתן לסייע לרוב האנשים שסובלים מחרדה, באמצעים טבעיים, ללא שימוש בחומרים חיצוניים וללא תופעות לוואי.

דיקור סיני לבעיות נפשיות

דיקור סיני - טיפול לבעיות נפשיות

לכולנו יש רגעים קשים. יש מי שאצלו לא מדובר בעוד אירוע חולף, אלא בתחושות שמלוות אותו לאורך זמן, מפריעות לשגרת החיים ומקשות עליו לתפקד בחיי היומיום. אלה סובלים מבעיות נפשיות. אפשר לטפל בבעיות נפשיות. דיקור סיני לבעיות נפשיות מקל ומצמצם את השפעתה של הבעיה הנפשית על חיי היומיום.

הרפואה הסינית רואה את האדם כמכלול. היא לא מפרידה בין הגוף לנפש. חוסר איזון בגוף יכול לגורם לבעיות פיסיות ולעיתים גם נפשיות. דיקור סיני לבעיות נפשיות אפקטיבי במיוחד להחזרת הגוף לאיזון, שלווה ושקט נפשי. בעיות כחרדה, דיכאון, דיכאון אחרי לידה יכולות להיפתר באמצעות דיקור סיני לבעיות נפשיות. הטיפול טבעי, ללא שימוש בחומרים חיצוניים ובלי תופעות לוואי.

במהלך 25 שנים בהן אני מטפל בדיקור טיפלתי באינספור נשים וגברים אשר סבלו מבעיות נפשיות: חרדה, דיכאון, דיכאון אחרי לידה ועוד.

לרשותכם מידע אודות סוגי בעיות נפשיות שונות וטיפולן דרך הרפואה הסינית. אם אתם סובלים מבעיות נפשיות ומקשיים שמשפיעים על שגרת החיים ועל התפקוד שלכם דעו שזה לא חייב להיות כך. אפשר לעזור לכם. צרו איתי קשר ובואו לפגישת ייעוץ ואבחון לא מחייבת. אני זמין למטופלים טלפונית גם בתום הטיפול ומלווה אותם בדרך לחיים רגועים, משוחררים מדאגות וקשיים. 

25 שנות ניסיון

לתאום טיפול, או אבחון ללא עלות

ניתן להשאיר פרטים ואתקשר אליך חזרה

כיצד מתבצע הטיפול

חלק א'

אבחון

האבחון, נעשה לרוב באמצעות שיחה ובדיקת דופק ולשון;
בחירת נקודות הדיקור נעשה בהתאם לאבחון

חלק ב'

טיפול בדיקור סיני

שיטת רפואה המתבססת על דקירת המטופל בסיכות דקות במיוחד במקומות מסוימים בגוף.
הדיקור מסייע בהקלת כאבים, משפר את מערכת החיסון, מסייע בטיפול בבעיות רפואיות בגוף ובנפש

חלק ג'

טיפול בכוסות רוח

טיפול בכוסות רוח הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית, בו נוצרת יניקה מקומית על העור באמצעות כוסות מחוממות. הטיפול בכוסות רוח, יעיל במצבי בריאות שונים כמו כאבי שרירים, בעיות נשימה, התקררות ועוד.

0 המלצות (דירוג 4.9)

לתיאום טיפול בדיקור, או פגישת אבחון ראשוני, ללא עלות:

 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן