דיקור סיני לכאבי גב

מענה אפקטיבי, יעיל וראוי לכאב הגב. כאבים בגב הם מהגורמים השכיחים ביותר ליצירת מגבלת תנועה ותפקוד אצל אנשים בריאים ולפגיעה באיכות החיים. ההערכה היא שכ – 80% מכלל האוכלוסייה הבוגרת יסבלו במהלך חייהם מכאבים בגב. דיקור סיני לכאבי גב הוא הטיפול הנחקר ביותר המסייע להפחתת הכאבים ושיקום הגב

דיקור סיני מתאים לכאב כרוני, לכאב פתאומי-אקוטי, להקלה על הכאבים ולהחזרת הגוף למצב מאוזן תקין, ולשינה טובה יותר.מביא להקלה מיידית בכאבים

הגב שלנו – מה אנחנו יודעים עליו?

הבנת האנטומיה של הגב חשובה להבנת דרכי הטיפול בו. אנחנו מצפים מהגב שלנו שיהיה חזק וגמיש. מדובר בחלק של מרכז הגוף בו עובר עמוד השדרה. הוא מתחיל בעצם העצה ומסתיים בעורף, תומך בראש ובאחורי הגוף ומעניק לנו גמישות ויכולת תנועה.  

עמוד השידרה בנוי מעצמות ("חוליות") שעומדות זו על זו. החוליות תומכות בחלק ממשקל גופנו בחלק השני תומכים השרירים. בין חוליה לחוליה יש "דיסק", רקמה סחוסית שמרפדת את החוליות, מונעת חיכוך, בולמת זעזועים ומאפשרת גמישות.   

בתעלה במרכז החוליות עובר חוט השדרה, ממנו יוצאות שלוחות עצבים שמקשרות בין המוח לשאר הגוף.  

בגב יש עצמות, עצבים, שרירים, רצועות וגידים וכולם יכולים להיות מקור לכאב. כאבי הגב מופיעים בגב העליון, האמצעי או התחתון. שכיחים במיוחד כאבים בגב התחתון. רבים באים לטיפול דיקור סיני לכאבי גב, אחרי שנואשו ממציאת טיפול הולם לבעיה ברפואה המערבית. 

מהן הסיבות לכאבי גב?

כמה פעמים שמעתם את עצמכם, או מי מיקירכם מתלונן:

"נתפס לי הגב", "אני לא יכולה לזוז", "אני לא מצליח לעמוד ישר".

כאבים בגב הם אחת התלונות השכיחות של בני אדם בחברה המערבית והסיבה השנייה בשכיחותה להיעדרות של אנשים מהעבודה. מטופלות ומטופלים שעושים טיפול דיקור סיני לגב באים לקליניקה אחרי שהם סובלים מכאבים ממושכים, ולחילופין מהתפרצות כאב פתאומית בגבם. הסיבה לכאבים ברוב המקרים היא לחץ על הדיסק בעקבות שינוי מיקום של החוליות, מתח שמצטבר סביב חוליות מסוימות ומשפיע הן מקומית והן דרך המערכת העצבית באזור. 

דיקור סיני לכאבי גב מטפל בהפחתת הכאב ובשיקום של האזור הצריך שיקום ולא רק משכך את הכאב. הוא גם מאתר ומטפל בשורש הבעיה ממנה הכאב נובע. 

בין הגורמים ללחץ על הדיסק: 

  • יציבה או ישיבה לא נכונה לאורך זמן (מול מסך על כיסא בגובה שאינו מתאים וכדו').
  • עומס כתוצאה מהרמה או הזזה של משאות כבדים בצורה לא נכונה. 
  • העדר תנועה וגם ההפך, פעילות ספורטיבית אינטנסיבית מדי. 
  • מתח ולחץ נפשי לאורך זמן.
  • חבלה, מכה, פגיעה פיסית אחרת. 
  • תנועה לא נכונה במהלך פעילות. 
  • עודף משקל שמפעיל לחץ. 
  • גנטיקה שממנה מושפעים מבנה השלד ועמוד השדרה.
  • תהליכים דלקתיים, תהליכים ניווניים, מחלות אוטואימוניות, זיהומים וגידולים.   

מה גורם לבלט ופריצת דיסק

שינוי במבנה האנטומי של אחד או יותר מהדיסקים שבין חוליות עמוד השדרה גורם לבלט ולחילופין לפריצת דיסק. 

הדיסק עשוי רקמה צמיגית סגורה, רך מבפנים ומוקף טבעת עשוית סיבים מבחוץ. יציאה ובליטה חלקית שלו החוצה ממקומו והלחץ שהתהליך הזה יוצר על מערכת העצבים נקראת בלט דיסק. כשכול המעטפת נקרעת מתרחשת פריצת דיסק. 

גורמי סיכון להתפתחות בלט/ פריצת דיסק: 

  • יציבה לא נכונה לאורך זמן. 
  • מאמץ חריג והרמת משאות כבדים בצורה לא נכונה. 
  • גנטיקה. 
  • אורח חיים לא מאוזן לאורך זמן שגורם לפגיעה והחלשת הדיסק. 
  • מתח ולחץ. 

בלט דיסק מותני יוצר לחץ על מערכת העצבים היוצאת מהגב התחתון ומעצבבת את הישבן, המפשעה, הירך, הברך, השוק וכף הרגל. 

בלט צווארי לוחץ על מערכת העצבים היוצאת מהגב העליון או הצוואר ומשפיע על הכתפיים, הידיים, העורף והראש. 

בלט או פריצת דיסק יכולים לגרום לכאבים קשים וההפך, יש שלא מרגישים בהם כלל. 

דיקור סיני לכאבי גב מרגיע את הכאבים תוך חיזוק המערכת השרירית של הגב התחתון והעליון ואימון האזור לתנועה חלקה ויציבה, כדי למנוע חזרת הכאב בעתיד.

דיקור סיני לכאבי גב, טיפול תרופתי או זריקות?

המענה של הרפואה הקונבנציונאלית להקלה על כאבים בגב כולל כדורים אנטי דלקתיים ומשככי כאבים, סטרואידים, זריקות ובמקרים חמורים התערבות כירורגית (ניתוח). תרופות וזריקות מעניקות טיפול נקודתי בכאב ולא מטפלות במקור שלו. דיקור סיני לגב לעומת זאת, לא רק מקל על הכאב, הוא גם מטפל במקור הבעיה. 

בספטמבר 2019 פרסם מנהל התרופות והמזון האמריקאי (ה FDA) הנחיה שקוראת לרופאי משפחה להפנות את הסובלים מכאבים בגב לטיפול באמצעות דיקור סיני לפני התחלת טיפול תרופתי. 

איך עובד דיקור סיני לכאבי גב?

הרפואה הסינית מבוססת על דיקור של המטופל (אקופונקטורה) במחטים חד פעמיות, דקות במיוחד, בנקודות דיקור מסוימות על פני הגוף והגב. אלה הן "נקודות הדיקור". נקודות הדיקור פרושות כמו רשת רחבה לאורך מסלולי אנרגיה בגוף המכונים "מרידיאנים". ניסיון של אלפי שנים לימד את הרפואה הסינית מה השפעת נקודות הדיקור על טיפול בכאבים. מדענים סבורים שהמחטים בנקודות הדיקור מעוררות את מערכת העצבים לשחרר כימיקלים במקומות שונים והם שמקלים על הכאב.

עם הגעת המטופל למרפאה נעשה  אבחון באמצעות שיחה, בדיקה גופנית ובדיקת דופק ולשון. נברר עם המטופל אם מדובר בכאב עמום, חד, כאב מתמשך, כאב שמופיע רק בתנועה, כזה שמקרין לאזורים נוספים בגוף ועוד. 

בחירת נקודות הדיקור תעשה בהתאם לאבחון. פעמים רבות הדקירה תהיה בנקודות רחוקות ממקור הכאב (כלל לא נדקור את הגב!) ורק לעיתים גם בנקודות מקומיות. 

דיקור סיני לכאבי גב כולל בשלב ראשון הקלה ושיכוך הכאב. ובהמשך מטפל במקור הבעיה שגרמה לכאב. בין טיפול לטיפול הגב מתחזק. השלב האחרון הוא אימוץ הרגלים חדשים ושמירה על כך שהגב שלנו יהיה בריא.    

יתרונות דיקור סיני לכאבי גב

דיקור סיני לכאבי גב הוא בעל יתרונות רבים ביחס לטיפולים אחרים בכאב. 

  • מדובר בטיפול טבעי ללא חומרים חיצוניים.
  • דיקור סיני לגב הוא בעל השפעה מהירה ביותר בזמן הקצר ביותר.
  • ההקלה בכאב אקוטי כתוצאה של הטיפול דיקור הסיני בדרך כלל מיידית. 
  • בגלל שמדובר בטיפול טבעי, הטיפול מתאים גם לנשים בהריון (דיקור סיני בזמן בהריון)
  • הגוף לומד להתגבר על הכאב.
  • טיפול במקור הבעיה כך שלא תחזור ולא רק בסימפטומים. 

הקשר בין דיקור סיני לכוסות רוח

דיקור סיני לכאבי גב כולל, נוסף על השימוש במחטים, גם שימוש בכוסות רוח, הטיפול העתיק ביותר לשחרור כאבים כאלה. השילוב בין כוסות רוח ובין דיקור סיני מעצים את מידת ההשפעה של הטיפול לאורך זמן. 

טיפול בכוסות רוח כולל הנחת כוסות במקומות שונים על שרירי הגב, תוך יצירת וואקום חזק. כתוצאה מהוואקום נוצרת יניקה מקומית של העור שמחייבת את הגוף ליצור תנועה חזקה של דם, אנרגיה חדשה. 

השימוש בכוסות רוח משאיר לעיתים סימנים על פני העור. הסימנים עוברים כעבור כמה ימים. ההקלה בכאב, היא המתנה האמיתית. 

דיקור סיני לכאבי גב

התקשרו אליי לתאום פגישת אבחון, ללא התחייבות

דיקור סיני לכאבי גב תחתון

הגב התחתון הוא מקור לתלונות מוכרות לגבי כאב. יש לא מעט גורמים שיכולים להוביל לכך, ומה שמשותף לכל מי שסובל מכאבים כאלה, זה הרצון להרגיש טוב יותר. כולנו רוצים להיפרד מהכאב, ואם אפשר, רצוי שזה גם יהיה לתמיד.

עם זאת, האם תרופות זה תמיד הפתרון? האם ניתוח זו דרך נכונה? או שאולי אפשר לנסות טיפול הרבה יותר טבעי ופחות אגרסיבי? האמת היא, שאפשרות נהדרת שכדאי לקחת בחשבון היא דיקור סיני לכאבי גב תחתון.

אתם לא תאמינו עד כמה דיקור יכול לשנות את המצב שלכם ולגרום לכם להרגיש טוב יותר תוך זמן יחסית קצר. רוצים לעבור את הטיפול הראשון שלכם כבר בקרוב? התקשרו אל המדקר יוסי לוי ותראו שהגוף שלכם יודה לכם על כך.

לא מעט אנשים שחושבים על דיקור סיני לכאבי גב תחתון מעלים תהיות שונות לגבי הטיפול. למשל, האם הוא כואב ואיך טיפול כזה בכלל יכול לסייע? חשוב שתבינו: מחטים עצמן אינן כואבות. כמו כן, הטיפול יעיל כי בעזרת המחטים, האנרגיה בערוצי האנרגיה זורמת בצורה טובה יותר. אותה אנרגיה שזורמת למעשה מאפשרת לגוף לרפא את עצמו. בצורה כזאת, מהר מכפי שאתם חושבים, כאבי הגב התחתון שאתם סובלים מהם כבר לא יהיו חלק מהחיים שלכם.

דיקור סיני – כך תבחרו את המדקר הטוב ביותר

בין אם אתם רוצים לעבור טיפולי דיקור סיני לכאבי גב תחתון ובין אם הסיבה לטיפול כזה אחרת, עליכם לבחור מדקר טוב. איש המקצוע שבו אתם בוחרים צריך להיות מקצוען אמיתי. הוא צריך להיות מסוגל לאבחן את הכאב ולטפל בכם בצורה מקצועית שבאמת תסייע. כל הסיבות האלה מובילות אותנו למסקנה אחת ברורה: דיקור סיני עושים אצל יוסי לוי. הוא מנהל שתי קליניקות: אחת בתל אביב ואחת בהרצליה, אז למה שלא תיצרו איתו קשר עוד היום במספר: 072-3302204 אתם לא תאמינו איך החיים שלכם ייראו אחרי שתיפרדו מהכאב. לסבול מכאבי גב תחתון זה לא גורל, ואין ספק שדיקור סיני זו דרך נהדרת לאפשר לגוף לרפא את עצמו בקלות.

דיקור סיני לכאבי גב

25 שנות ניסיון

לתאום טיפול, או אבחון ללא עלות

ניתן להשאיר פרטים ואתקשר אליך חזרה

כיצד מתבצע הטיפול

חלק א'

אבחון

האבחון, נעשה לרוב באמצעות שיחה ובדיקת דופק ולשון;
בחירת נקודות הדיקור נעשה בהתאם לאבחון

חלק ב'

טיפול בדיקור סיני

שיטת רפואה המתבססת על דקירת המטופל בסיכות דקות במיוחד במקומות מסוימים בגוף.
הדיקור מסייע בהקלת כאבים, משפר את מערכת החיסון, מסייע בטיפול בבעיות רפואיות בגוף ובנפש

חלק ג'

טיפול בכוסות רוח

טיפול בכוסות רוח הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית, בו נוצרת יניקה מקומית על העור באמצעות כוסות מחוממות. הטיפול בכוסות רוח, יעיל במצבי בריאות שונים כמו כאבי שרירים, בעיות נשימה, התקררות ועוד.

0 המלצות (דירוג 4.9)

טיפולים נוספים בדיקור סיני

לתיאום טיפול בדיקור, או פגישת אבחון ראשוני, ללא עלות:

 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן