דיקור סיני לכאבי ראש

סוגי כאבי ראש

הראש הוא האיבר הגבוה ביותר בגוף. השפעתו של הראש על יתר הגוף קריטית. שכיחותו הרבה של כאב הראש בקרב מבוגרים וצעירים מעידה על חוסר איזון משמעותי בגוף, חוסר או עודף של אנרגיה וזרימת דם. יש סוגים שונים של כאבי ראש ואנחנו מבדילים בין כאבי ראש ראשוניים ומשניים. כאב הראש הראשוני הוא כזה שלא נגרם כתוצאה ממחלה (גידול/ דלקת קרום המוח) או מחבלה. דיקור סיני לכאבי ראש מטפל בכאב הראש הראשוני.

יש כאבי ראש ראשוניים שונים: כאבים שנרגיש במצח או ברקות, ברום הגולגולת או בעורף או בכמה מקומות בו זמנית, חזקים או חלשים. אל כאב הראש יכולים להתווסף סימפטומים נוספים (כאבים בלסת, כאבי אוזניים, לחץ על הסינוסים וכיו"ב). יש שכאב הראש חלש ואז מתחזק ויש פעמים שההיפך, כאב הראש מתחיל בעצמה, נחלש בהדרגתיות עד שנעלם. גם שכיחות ההופעה של כאב הראש משמעותית וחשוב לשים לב למועד ההופעה שלהם: אחרי מנוחה, במצבי מתח, אחרי כעס, בתקופת המחזור החודשי, במהלך כל עונות השנה? מידע רב עוזר לעשות אבחנה מדויקת ולתת טיפול מיטבי.

דיקור סיני לטיפול בכאבי ראש ומגרינה

כאבי ראש שכיחים מאוד בעולם המודרני. 80 אחוזים קרב האוכלוסייה הכללית סובלים לפחות אחת לשנה מכאב ראש. כאבי ראש פוגעים באיכות החיים ומפריעים לתפקוד היומיומי. דיקור סיני לכאבי ראש מפחית כאבי ראש ומיגרנות ונמצא יעיל מאוד להפחתה, הקלה, מניעה והיפטרות מכאבי ראש, בכלל זה מיגרנות.

33 מחקרים מדעיים שהקיפו 7000 מטופלים שסבלו מכאבי ראש הראו שטיפול על ידי דיקור סיני הפחית את כאבי הראש והמיגרנות בקרב המטופלים. מטופלים שקיבלו רק טיפול בדיקור חוו הפחתה של כאבי הראש והמיגרנות ביחס לאלה שקיבלו רק תרופות.

הדיקור מסייע לגוף לייצר חומרים אנטי דלקתיים ולשחרר אנדרופינים, בעזרתם הגוף חוזר לאיזון. דיקור סיני לכאבי ראש חייב להיעשות רק אצל מטפל מומחה.

כמטפל ומדקר עם 25 שנות ניסיון טיפלתי באינספור נשים וגברים אשר סבלו מכאבי ראש מסוגים שונים. עזרתי להם להפחית את הכאבים, ללמוד להימנע מכאבי הראש ולהיפטר מהם.

דיקור סיני לחרדות

דיקור סיני לכאבי ראש – טיפול מידי או טיפול מונע?

הרפואה הקונבנציונאלית מציעה בדרך כלל טיפול מידי לכאב הראש באמצעות משככי כאב שיקלו על הכאב. זהו המענה הקל ביותר מבחינה רפואית וכמעט כל סוגי הרפואה יודעים לתת אותו, ברמות שונות.

הרפואה הסינית לא מסתפקת במתן מענה מידי לכאב הראש. היא מבקשת לטפל בבעיה מהשורש, להעלים את כאבי הראש ולמנוע את הופעתם גם בעתיד, ללא טיפול תרופתי, בלי חומרים כימיים חיצוניים וללא תופעות לוואי.

דיקור סיני לכאבי ראש נותן מענה מידי לכאב הראש אך מתמקד בעיקר במניעת חזרת כאב הראש בעתיד. הדיקור מאבחן את הבעיה מהשורש ומעניק טיפול שמאזן את כל מערכות הגוף, כך שלא תייצרנה בעתיד כאבי ראש. חשוב לעשות דיקור לכאבי ראש רק אצל מטפל מומחה. לניסיונו של המטפל באמצעות דיקור סיני יש השפעה מכרעת על הצלחת הטיפול.

אם גם אתם סובלים מכאבי ראש בואו אליי לפגישת אבחון וייעוץ, ללא התחייבות.