ילד חולה עם מדחום

ילדכם חולה? טיפול ברפואה סינית יכול לתת תשובה מהירה

רבים מאיתנו פוחדים ממחלות ורואים בהן דבר מאיים, מנטרל ומכאיב עד כדי סיכון קיומי. כל שכן כשמדובר בילדנו הרכים הנראים פגיעים בהרבה והסובלים מאינטנסיביות רבה יותר של הופעת חולי. דיקור סיני יודע להתמודד כבר אלפי שנים עם מצבי מחלה.
ילד חולה עם מדחום
טיפול ברפואה סינית לילדים

התפיסה הכוללת  של הרפואה הסינית לגבי נושא המחלות שונה – תהליך הבניה וההתחזקות של כל מערכות הגוף מלווה במאמצי גדילה שלעתים אינם כה נעימים לדוג' כולנו מכירים את כאבי צמיחת שיניים ואת כאבי גדילת עצמות וכו'. הכאב אינו רק דבר שצריך לדחות את קיומו – יש מקומות שדרך הכאב אנחנו מחזקים מערכות ומתחסנים בדרכנו לגדול. מחלות בגיל צעיר מטרתם היא לחזק את המערכת כדי לבנות צבא מגן עצמתי ומשמעותי והדרך היא  אימון וחשיפה לגורמי מחלה שונים אותם צריכה מערכת החיסון להכיר ואיתם להתמודד.

ילדים בורכו בחילוף חומרים מהיר בהרבה, מכל מיני סיבות של מנגנוני צמיחה ולכן יכניסו לתוכם יותר מחוללי מחלה ויהיו יותר חשופים למחלות שהופעתם תהיה דרמטית – לדוגמה העלאת חום גבוה תוך דקות ושינוי מהיר קיצוני במצב הבריאות הרגיל מ"בריא" ל"חולה מאד". הופעה דרמטית של מחלה אצל ילדים היא שכיחה וכך גם החלמתם – תוך דקות הם יכולים להתחיל במגמת הבראה ותוך שעות לחזור למצבם הבריא הרגיל. כדאי להבין שהמערכות הפגיעות ביותר הן מערכת הנשימה והעיכול והמערכת ששתיהן אחראיות עליה – מערכת החיסון.

הנשימה והעיכול מתחילים לעבוד באופן מלא רק אחרי הלידה לכן לוקח להם זמן הבשלה וזו הסיבה שרוב המחלות בגילאים הצעירים ביותר קשורות למערכות אלו.

חילוף החומרים הגבוה וקצב הגדילה המשמעותי מייצרים רמת אנרגיה גבוהה ביותר. משום שהרפואה הסינית עובדת עם אנרגיה זו – טיפול בילדים מוכח כיעיל ביותר. ישנם אין ספור מחקרים המעידים על יעילות רבה בטיפול בילדים ותינוקות ברפואה זו.

הנושאים הנפוצים ביותר לטיפול
  • מערכת נשימה – התקררות אקוטית, התקררות חוזרת,  שיעול, אסטמה, נזלת כרונית
  • מערכת עיכול – שלשולים ועצירות, כאבי בטן
  • דלקות אוזניים אקוטיות וכרוניות, גרון, חום גבוה .
  • כמו כן ביטויים של מצבים רגשיים כמו מתחים, כאבי ראש, הפרעות שינה, התפרצויות זעם וקשיים בריכוז לאורך זמן.
    בנוסף כדאי לדעת שדיקור בילדים הוא מאד משמעותי כדי לטפל בתופעות הלוואי היוצרות תרופות. הטיפול הוא עדין ביותר, במידה ונעשה ע"י מטפל מוסמך ומנוסה בתחום זה, והילד אינו מרגיש כמעט את המפגש עם המחט הדקה. אורכו של המפגש הוא של כמה דקות והתוצאות מהירות.

השלב הראשון כולל אבחון בעזרת תשאול של ההורים, לקיחת דופק לילד והתרשמות ממצבו הגופני והרגשי.  סיכום האבחון נאמר ומוצעת תכנית טיפול שתתאים באופן המדויק ביותר לטובת הילד ולמצבו. הטיפול מתחיל מיד במפגש הראשון עם תום האבחון.

הניסיון הרב, היעילות, המהירות והביטחון בהבנה שאפשר לעזור לילד להתגבר על מחלה ולחזק את מערכת החיסון שלו לעתיד לבוא – כל אלה עומדים אל מול עיניהם של ההורים הפונים עם ילדיהם אל הקליניקה.

לקביעת טיפול התקשרו אל יוסי לוי: 072-3302204
או השאירו את פרטיכם בצד שמאל של המסך