חיזוק מערכת החיסון עם דיקור סיני

אם היססתם לגבי התשובה כדאי שתקראו את המאמר הבא

בין אם סבלתם לאחרונה ממחלה, אם אתם נתונים בלחץ, אם התזונה שלכם לא ממש מאוזנת או יש לכם היסטוריה של "תופסים כל וירוס", מסתבר שטיפול באמצעות דיקור סיני יכול להיות בדיוק התשובה לימים אלה. חיזוק המערכת החיסונית יספק לגוף הגנה באופן מיידי למקרה של התמודדות עתידית.

הראש מרגיש כבד, חשים כאבים, עייפות ותשישות, קושי להתרכז?

האף נוזל/סתום וקשה לכם לנשום?

נשמע שאתם סובלים מחולשה של מערכת החיסון.

"מערכת החיסון היא הצבא שהגוף מחזיק כדי למנוע מאיומים חיצוניים לחדור לתוכו ולפגוע במערכות בריאות"  מסביר יוסי לוי, מטפל ברפואה סינית. "חדירה כזו עלולה להיגרם מחדירת וירוסים או חיידקים ויכולה לגרום לנזקים מיידים או ארוכי טווח".

חולשת מערכת החיסון על פי לוי היא שילוב של מספר סיבות כמו שינה גרועה לאורך זמן, תזונה לא מתאימה, העדר פעילות גופנית ומתח. הרבה מתח.
"הצבא האישי שלנו זקוק למשאבים כמו צה"ל – הוא צריך שהחיילים יהיו בכושר, ינוחו כמו שצריך, יקבלו אוכל מתאים ומספק, יצוידו בכלי הנשק המתאימים ויתאמנו כדי להיות מוכנים לקרב."

הכנה מתאימה תספק לנו מערכת חיסון מוכנה ל"הפתעות".

דיקור סיני למערכת החיסון

מערכת החיסון בראייה הסינית

"הרפואה הסינית תופסת את האדם כמכלול, היא בוחנת את הגורמים שהובילו לחולשת מערכת החיסון ויודעת לזהות את שורש הבעיה כדי להציע פתרון" מסביר לוי. "על פי הראיה הסינית, הגורם שמוביל לחולשת מערכת החיסון הוא בקשר המתקיים בין המערכות שאחראיות על האנרגיה היום יומית והאנרגיה לטווח ארוך. מערכות אלה מקיימות ביניהן היזון חוזר ובכל פעם שיש בעיה באחת מהן – השניה מפצה. הקושי הפתולוגי מתחיל כאשר שתיהן חלשות".

בשיטת הדיקור הסיני מונחות מחטים דקות במקומות שונים בגוף במטרה להניע אנרגיה ולטפל בחוסר איזון. שיטה זו היא הנחקרת ביותר ברפואה המערבית ונמצאה יעילה לחיזוק מערכת החיסון ומניעת מחלות.
"חיזוק מערכת החיסון באמצעות דיקור סיני מסייע להפנות משאבים להעצמת ה"צבא האישי" ומאפשר לו להתפנות ממטלות אחרות כדי שיתמקד במיגור האיום" מסביר לוי.

על מנת לדייק ולאבחן מה מקור הבעיה יש לפנות למטפל מיומן ובעל ניסיון.

מטופליו הרבים של לוי מעידים כי לא רק שהוא מצליח להשיב להם את בריאותם, אלא מוביל אותם אל איכות חיים טובה יותר.

חיזוק מערכת החיסון אחת ולתמיד

הטיפול הקונבנציונאלי במקרים של חולשת מערכת החיסון כולל טיפול תרופתי כנגד הסימפטומים מהם סובל החולה אך אינו מחזק את הגוף. "הטיפול התרופתי בעצם מחליף את מערכת החיסון לטיפול בסימפטומים ובכך הוא מרגיל את הגוף שמשהו חיצוני עושה את העבודה והגוף לא מתחזק  לקראת הפעם הבאה שיופיע איום", מסביר לוי. "מטרת הטיפול התרופתי הינה לטפל ולהעלים את סימני המחלה ולא לחזק את הכלים שיש לגוף שלנו להתמודד איתה".

לוי מסייע למטופליו להגיע לפתרון יסודי לחולשת מערכת החיסון במספר מועט של טיפולים.

הטיפול כולל שני מפגשים שאורכם כשעה ומעקב מתמשך. "יש אנשים שצריכים קצת יותר מפגשים כי מצבם הגופני ממש חלש אבל לרוב האנשים הפרוטוקול הותיק של 'חיזוק מערכת החיסון' עושה את העבודה" מוסיף לוי.
המפגש נעשה באווירה רגועה ונעימה, אין צורך בהכנות מיוחדות ומיד לאחריו תוכלו לחזור לשגרה.
דיקור סיני מסייע לגוף להתגונן טוב יותר כך שבפעם הבאה הוא יהיה מנוסה יותר בהתמודדות ויצליח לנצח את האתגר בקלות רבה יותר, ואתם תוכלו להיפרד מהסימנים המציקים אחת ולתמיד.

יוסי לוי הנו מטפל בכיר ברפואה סינית, העוסק בדיקור סיני  מזה כעשרים ושלוש שנים. לוי שימש כמרצה בכיר במכללת "מדיסין" ושהה בסין לתקופות כחלק מהכשרתו.

הוא מטפל בקליניקה ברחוב משכית בהרצליה פיתוח, בבתי חולים וכן בבתיהם של מטופלים שאינם יכולים להגיע לקליניקה בשל מצבם הרפואי. "כל מפגש עם מטופל חדש מתחיל בשיחה ובאיבחון יסודיים, שמטרתם לבדוק האם אני יכול לעזור לו בכלים שלי, וכיצד. לאחר מכן אני מתאים לכל מטופל תכנית טיפולית מדויקת ואישית במיוחד בשבילו. הרפואה הסינית מאד מצליחה בחיזוק את המערכות השונות בגוף וביניהן מערכת החיסון. לכן השינוי חל במהירות והתוצאות ניכרות מיד". הוא מספר.

"אני מזמין את מי שסובל מחולשת מערכת החיסון, לא לקבל זאת כגזרה משמים, אלא להתנסות בטיפול ברפואה סינית שיכול לספק תשובה מעמיקה, ללא צורך בתרופות שלהן תופעות לוואי", הוא מסכם.