fertility

דיקור סיני לפוריות

מחקר משותף של אוניברסיטת תל אביב וביה"ח איכילוב בדק את שיעורי הכניסה להריון של נשים אשר עברו הפריה חוץ גופית (הפריית מבחנה), וגילה קשר חזק ומוצלח בין השניים.

מחקרים רבים עסקו ועוסקים בקשר שבין דיקור סיני לפוריות והאם יש צורך להוסיף טיפולים בדיקור סיני לנשים שעוברות טיפולי פוריות. מחקר זה, כמו דומים לו ממקומות שונים בעולם, בדק את שיעורי הכניסה להריון בקבוצה שטופלה בדיקור הסיני ומצא שהיו גבוהים באופן מובהק, כמעט פי שניים,  לעומת קבוצת הביקורת. משמעות הדבר היא כי מומלץ רפואית לנשים אשר עוברות טיפולי פוריות  לקבל בנוסף טיפול  בדיקור סיני אשר יעלה את סיכוייהן להרות.

ועכשיו להסברים – הקשר בין דיקור סיני ופוריות

על מנת להבין את הקשר שבין דיקור סיני לפוריות חשוב להבין את מהות טיפולי הפוריות.
לפני זה רק צריך להזכיר שכניסה להריון  היא אחת התכונות הבסיסיות של בעלי החיים. של כל בעלי החיים.
זה אומר שפגיעה במנגנון זה מעידה על שינויים משמעותיים שמחלישים את המקומות היסודיים ביותר בין אם זה בהחלשת איכות הזרע אצל הגבר או היכולת לייצר ביציות רבות וחזקות והיכולת להיכנס להריון ולהחזיקו עד הלידה אצל האישה.
הסטטיסטיקה מעידה  על עליה ברורה במהלך השנים האחרונות בקשיים בכניסה להיריון והחזקתו  בקרב אנשים שחיים במדינות מערביות.
כאשר אישה נמצאת כמתאימה לעבור טיפולי הפריית מבחנה, הדבר אומר כי היא לא הצליחה להרות בפרק זמן סביר בעקבות סיבה שאינה ידועה או בעקבות בעיות ידועות שלה או של בן זוגה. טיפולי פוריות טומנים בחובם נטילת תרופות בעלות תופעות לוואי קשות (השמנה, בצקות, מצבי רוח ועוד), בדיקות גינקולוגיות פולשניות והליך לא נעים של התערבות כירורגית.
הקושי להיכנס להריון מעיד בעצמו על חוסר איזון מסוים והטיפולים שמוזכרים מייצרים שינויים קיצוניים בכל המערכת הגופנית והרגשית וכאן בדיוק נכנס הדיקור הסיני לתמונה.

כיצד דיקור סיני עוזר בטיפולי פוריות?

דיקור סיני הוא בעל יכולות חיזוק והרגעה כלליות לגוף ולנפש ובעל כלים מדויקים שיכולים לחזק את מערכת ייצור הזרע אצל הגבר וייצור הביציות וכניסה והחזקת הריון אצל האישה אבל כאן מדובר על מצב אחר, כאן מדובר על מצב בו אין את הזמן לערוך טיפול מתמשך שיחזק את הבסיס – כאן הדיקור הסיני מיועד להצטרף באמצע טיפולי הפוריות כדי לחזק את המערכת לעבור את הטיפול באופן היעיל ביותר.
הדיקור הסיני יודע להתערב ולאזן את כל המערכת שנמצאת בטלטלה חזקה והוא יודע  להפחית במידה משמעותית את הסטרס בו שרויה האישה העוברת טיפולי פוריות.
יכולת החיזוק של הדיקור הסיני נרתמת לטובת האישה ששינויים גדולים מתרחשים בגופה ונפשה בעקבות נסיבות הטיפול.
משמעות הדבר היא עצומה עבור נשים אלה כמו שמעידים המחקרים והנשים הרבות שעברו טיפולים אלה.

אז למה דווקא דיקור סיני ?

1. הדיקור הסיני הוא בעל יכולות חיזוק נדירות בעצמתן.
2. הדיקור הסיני אינו משתמש בחומרים חיצוניים כימיים או אחרים.
3. הטיפול מתבסס על חיזוק האנרגיות שיש בגוף ונפש האישה.
4. הדיקור הסיני מאפשר שלא לקחת תרופות הרגעה בשלב כל כך קריטי של כניסה להריון.
5. טיפול זה אינו בא בסתירה או ניגוד לכל טיפול רפואי אחר.
6. טיפול זה הוא הנחקר ביותר.
7. דיקור סיני מתאים לכל אישה בכל גיל/מצב גופני/נפשי.


תהליך החיזוק של המערכת הוא תהליך שלוקח זמן ולכן כדאי להתחיל את הטיפול בדיקור הסיני מוקדם ככל שניתן.
דיקור סיני הוא הנחקר ביותר והיעיל ביותר לשלבים רגישים אלו. חפשי את המטפל עם הניסיון והגישה אליו את מתחברת ביותר. מאד חשוב שתרגישי בידיים בטוחות ותיגשי לתהליך עם לב בטוח.

שתף את הפוסט

לתיאום טיפול בדיקור, או פגישת אבחון ראשוני, ללא עלות:

 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן