%d7%94%d7%a8%d7%96%d7%99%d7%99%d7%94

דיקור סיני והרזייה

דיקור סיני– שיטה בטוחה להורדה במשקל

מזה אלפי שנים הדיקור הסיני משמש את האדם לטיפול בתחלואותיו השונות. בשנים האחרונות התגלו סגולות הדיקור גם לטובת אלה הסובלים מעודף משקל. דיקור סיני להרזיה נמצא יעיל ביותר לטיפול בהשמנת יתר ומניעתה וזאת מבלי לחוש תחושות רעב מציקות בין הארוחות וכמיהה מופחתת למזון!

מדוע דיאטות למיניהן כושלות והדיקור להרזיה מצליח?

כל אדם אשר אי פעם פצח בדיאטה חדשה גילה מיד עד כמה קשה המלאכה. הבטן מקרקרת, הכמיהה למזון הופכת מורגשת יותר ואנו מתאכזבים כל פעם מחדש כשאנו אוכלים דבר מה מתוק, מלוח או שמן. הדיאטות המערביות נועדו לכישלון שכן הן בוחנות את כוח הסבל של האדם ולא מטפלות בבעיות שמביאות אותו לצרוך יותר מזון ממה שהגוף זקוק לו. הדיקור הסיני להרזיה מהווה את האופציה הנוחה יותר בדרך אל המשקל התקין ומראה הגוף הנחשק. בעוד הרפואה המערבית מציעה עבור אלו המעוניינים להשיל מגופם אמצעים אגרסיביים כמו תרופות, ניתוחים (קיצור קיבה למשל) וטיפולים נפשיים, שיטת הדיקור הסיני עוזרת לרפא או להחזיר למוטב את מערכות הגוף אשר יציאתם מאיזון גורמת להשמנה, בצורה קלה ובטוחה.

מהיכן מגיע אותו חוסר איזון?

– בעיות נפשיות – ישנם אנשים אשר צורכים עודף מזון וכמהים לו עקב בעיות נפשיות וחסכים נפשיים. דיקור סיני ידוע ביכולתו לעזור בטיפול בבעיות נפשיות פנימיות ולכן עוזר בעקיפין גם להרזיה.
-איזון מטאבולי והורמונאלי – טיפולי דיקור סיני להרזיה יכולים להתמקד בהחזרה למוטב של מסלולים מטאבוליים והורמונליים אשר ליקויים בהם, עלולים לגרום להשמנה כגון ירידה בפעילות בלוטת התריס, ירידה בפעילות טסטוסטרון בגברים וכו'.

– בעיות עיכול – רבים מקרב האוכלוסייה סובלים מבעיות עיכול שונות ובעיקר מעצירות. העצירות גורמת לתחושת נפיחות ורצון לאכול יותר על מנת לסלק את מה ש"תקוע" בבטן. דיקור סיני להרזיה ושמירה על המשקל, יכול לפתור בעיות של עצירות, גזים ובעיות עיכול אחרות, להקל על תחושת הנפיחות בבטן ולעודד ירידה במשקל.

דיקור סיני להרזיה, היכן דוקרים?

שיטת הדיקור הסיני משתמשת במחטים דקות במיוחד אשר אינן גורמות לכאב או תחושת אי נעימות כשלהי. המטפל מאבחן תחילה את הסיבה אשר באה לידי ביטוי בהשמנה וע"פ שיקול דעתו נבחרות הנקודות המתאימות ביותר להחדרת המחטים. כל נקודה משפיעה על זרימת האנרגיה במקומות שונים בגוף ולכן ניתן להחדיר את המחטים במספר נקודות רב לבחירה. למשל בכל צמתי האנרגיה, לרבות האוזן, אשר מהווה מוקד רב משמעות ברפואה הסינית בכלל, ובכל הקשור לטיפולי דיקור סיני בהרזיה בפרט, תוך חיזוק האיברים הפנימיים.

שתף את הפוסט

לתיאום טיפול בדיקור, או פגישת אבחון ראשוני, ללא עלות:

 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן