טיפול טבעי במיגרנה

מיגרנה היא בעיה נפוצה ועתיקה מאד ברפואה. הרפואה הסינית, כבר מתחילתה, חיפשה פתרונות לטיפול מיידי ומתמשך במיגרנה. בגלל יכולתה המיוחדת של הרפואה הסינית ושיטת הדיקור הסיני לתמוך ולחזק איברים חלשים ניתן לאבחן במדויק ולהציע את טיפול טבעי במיגרנה.

מגירנה והשפעתה על נשים וגברים

למיגרנה אופי מיוחד והיא מופיעה אצל חלק מהאנשים עם סימנים מוקדמים ואצל היתר בהפתעה תוך רגע. מחקרים מראים על 20ֲֵֵֵֵ% מהנשים שמכירות את התופעה על עצמן וכ – 10% מהגברים. סוגי מיגרנה שונים נפוצים אצל נשים וגברים ובכלל לנושא המגדרי משמעויות רבות בטח כשאנחנו מדברים על עולם הרפואה המערבי שמתחזק בהבנתו שהבעיות הרפואיות בין נשים וגברים הן שונות כיוון שנשים וגברים בנויים פשוט אחרת למרות שמאד דומה.

טיפול טבעי במיגרנה

הרעיון הכללי הוא להוריד את העומס והלחץ הפנימיים שעולים מעלה לכיוון הראש ומייצרים את כאב הראש החד צדדי או הכללי.

עומס ולחץ מייצרים חום כמו שכתבתנו במאמר מיגרנה וטיפולה ברפואה הסינית ובשביל להוריד אותם צריך למצוא להם נתיב של פיזור וקירור בתוך הגוף. הדיקור יודע לעודד את הגוף למצוא דרכים חלופיות לכך וברגע שאנחנו מראים לגוף שהדרכים האלה דורשות פחות משאבים, מתחילת התהליך הפתולוגי, ובהמשכו דורשות עוד פחות כי הכאבים לא מתפתחים וכאבים דורשים המון משאבים – בקיצור ברגע שהגוף מבין שיש לו דרך קלה יותר, דרך שדורשת פחות אנרגיה ומייצרת פחות כאבים – הוא בוחר בדרך הזאת ואז אנחנו מגיעים לריפוי והמיגרנות נעלמות.

טיפול טבעי במיגרנה מיוחד בכך שהוא עובד עם המשאבים האנרגטיים שיש בתוך הגוף ולא מוסיף חומרים חיצוניים. הטיפול משנה את את סדר הפעולה של כוחות הגוף כך שלא ייצרו חום וכאבים. התהליך עצמו גורם לתגובה משמעותית נוספת – הלחץ, המתח והכעס הופכים למשהו מתון בהרבה כך שתופעות גופניות נוספות שצומחות מהמתח פשוט נעלמות.
כדאי לזכור שכמו לכל שינוי גם הגוף זקוק לזמן כדי להתרגל וכדי שהמצב הבריאותי ללא מגרנות יהפוך לדרך הבחירה הראשונית או במילים אחרות – שהמצב הבריא יהיה הרגיל הוא צריך תהליך וזמן שלאחריו נשאר המטופל ללא כאבי ראש להמשך הדרך.