דיקור סיני לטיפול בדיכאון וחרדה

אתם מרגישים דכדוך במשך רוב היום? קשה לכם למצוא סיבה חיובית לקום בבוקר? אתם מרגישים עייפות כרונית רוב היום? אתם כבר לא שמחים מדברים שפעם שמחת לקראתם? קשה לכם לראות אור בעתיד? אולי אתם סובלים מדיכאון.

הצלחת דיקור סיני בטיפול דיכאון וחרדה

דיקור סיני לטיפול בדיכאון וחרדה הוא אחד הטיפולים שמצליח לענות באופן המהיר והיעיל לפתרון בבעיה שהופכת להיות נפוצה יותר ויותר בעולמנו. דיכאון מתרחב בעולם ומחקרים מראים ש 20% מהאנשים יחוו דיכאון בימי חייהם. לחלקם האפיזודה תהיה זמנית ולחלקם היא תמשך זמן ממושך לעתים אפילו חיים שלמים. חרדה מצטרפת לדיכאון אצל הרבה מהאנשים ככה שרבים סובלים מדיכאון וחרדה משולבים.

נסו לראות את חיינו השוטפים ולהבחין כמה כוחות אנחנו צריכים כדי לצלוח את היום יום ועכשיו נסו לדמיין שמתיישב על כל זה עוד עניין שצורך משאבים נוספים מהכוחות המותשים גם ככה. חיו של הסובל מדיכאון וחרדה נחווים בדיוק כך – קשה להתמודד עם המחשבה של המשך החזקת החיים ה"רגילים", קשה מאד לראות התפתחות חיובית בעתיד ובכלל קשה לראות את העתיד.
המציאות הזו הגורמת לאדם תחושת צמצום והרגשת מוגבלות וחולשה בכל החזיתות.

חווית הסבל וההתכנסות, להבדיל מבעיות רפואיות אחרות בהם סובל האדם מכאב מוגדר ורוצה באופן אקטיבי לטפל בו, חוויה זו גורמת לאדם לפקפק ביכולת הרפואית לשפר את מצבו ולכן הוא נשאר בה יותר זמן.
אם אתם מזהים את הסימנים האלה בכם או בקרוב לכם – כדאי שתנסו לעודד אותו לגשת לטיפול וקחו בחשבון שהוא יתכנס ויביע התנגדות.

הדיקור הסיני מתבסס על הפניית כוחות ממקום בו הם נמצאים בעודף למקומות בהם הם בחסר. השאיפה הרפואית והתפיסה הכללית של הרפואה הסינית מכוונת לאיזון ולמטרה שלכל האיברים הפנימיים יהיו את המשאבים שהם צריכים כדי לתפקד היטב.
דיקור סיני מטפל בדיכאון וחרדה באופן מיוחד – היכולת המדויקת לאבחן את שורש הבעיה היא קריטית ויש לה השפעה מהותית על הצלחת הטיפול – המטפל צריך לאבחן את האברים הפנימיים החלשים שמובילים לחולשה כללית של המערכת ואותם לחזק.

החולשה הכללית של המערכת מציבה אותה עם עודפי כוחות מצומצמים ביותר ככה שיש קצת כוח להפנות למקומות החולשה המקורים וצריך לנהוג מאד באחריות ובזהירות בשימוש בהם אחרת נוכל להכניס את המטופל לחולשה ומותשות גדולות יותר.
תמיכה נכונה ומקצועית היא התשובה הטובה ביותר להתגבר על תקופת הדיכאון והחרדה ולשים אותה מאחור בשביל לחזור לחיים האנרגטיים החיוביים והנעימים המוכרים מפעם.