התקף חרדה טיפול טבעי

התקף חרדה דומה לחוויה של התעוררות משינה בבהלה איומה

חשוב שנזכור את הדימוי העוצמתי הזה כי התקף החרדה מגיע לשיאו תוך עשר דקות ומה שנותר לאחריו זה מצב של חולשה נוראית, פחד גדול והרגשה של איום קיומי.
התקף חרדה צריך לכלול כמה סימנים מתוך קבוצת הסימפטומים הזאת -דפיקות לב חזקות ומואצות, פחד גדול מפני אסון נוראי לא מוגדר, הזעה פתאומית וקשה, תחושת מחנק בגרון והרגשה שאין אוויר, כאבים או חוסר נוחות בחזה, בחילה וסימני אי נוחות במערכת העיכול, סחרחורות קשות, תחושה של ניתוק האדם מגופו, תחושת נימול של איברים, צמרמורות של קור או גלי חום.

הסימנים דומים להתקף לב ואכן רבים החווים התקף חרדה לראשונה חושבים שיש להם התקף לב וממהרים להיבדק בחירום.
למעשה הסימנים המשמעותיים האלה מעידים על עוצמת האירוע ועל החשיבות של המשקל שהגוף נותן למצב שנוצר – מצב חירום אמיתי.
הופעת התקף חרדה היא מפתיעה ביותר, בעיקר בפעם הראשונה או עד שלומדים מה מאפשר לה להיות, והחיים לא נראים אותו דבר לאחריה.
התקף חרדה מחייב טיפול כדי לייצב את הגוף-נפש בשביל למנוע  הישנות.

התקף חרדה, מעצם שמו, הוא משהו שתוקף וגם משהו תקופתי כלומר – זמני. העניין הגדול שלו הוא במציאות שנשארת אחרי ההתקף – פחד ואיימה ומחשבות של הרס עצמי יחד עם הבנה שיש חולשה גדולה ושכך לא ניתן להמשיך את החיים.  וכאן יש כמה בשורות טובות – הטיפול הוא מאד יעיל ומאפשר לא רק להמשיך את החיים ללא החרדה אלא אף להתחזק ולראות שהחיים הופכים להיות מספקים יותר, מתאימים יותר לקצב האישי ומלאי עניין וחוויה.

הרבה ניסיון צריך כדי לטפל באופן מדוייק בהתקף חרדה ובנושא הזה מאד מאד מומלץ לפנות למומחה בתחום.