3

דיקור סיני מטפלים

דיקור סיני נחשב לאחת משיטות הרפואה האלטרנטיבית המבוקשות והמוצלחות ביותר. מטפלים בדיקור סיני זוכים לעבוד בסביבת עבודה דינאמית ומאתגרת ועוזרים לפתור תחלואים רבים. מעוניינים גם אתם ללמוד דיקור סיני? מטפלים פרטיים כמו גם מוסדות רבים ישמחו ללמד אתכם הכל על קסמה של הרפואה ששיפרה את בריאותם של מיליונים ברחבי העולם.

דיקור סיני – תנאי קבלה

ישנם מוסדות לימוד רבים ללימודי הרפואה הסינית הכוללת שימוש בצמחי מרפא, תזונה, אורח חיים בריא, טיפולי המגע וכמובן – דיקור סיני. מאחר והדיקור הסיני הינו שיטת ריפוי, על המוסד האקדמי לוודא כי האדם מתאים באישיותו לעבוד עם מטופלים. לכן, כל מטפל טרם קבלתו ללימודים עובר ראיון קבלה מקדים בו נבחנים גם הצרכים הספציפיים שלו מבחינת השעות הפנויות לו ללימודים ובהתאם לכך, תיקבע תכנית הלימודים המתאימה.

יש לציין כי בכל הקשור ללימודי דיקור סיני, מטפלים אשר מגיעים עם רקע אקדמי קודם זוכים ליתרון, אך התנאי הבסיסי לקבלה ללימודים הוא 12 שנות לימוד ברוב המקרים.

דיקור סיני – מטפלים ולומדים

לימודי דיקור סיני מתאימים לאנשים עובדים כך שקל ונוח להתפרנס בזמן שלומדים. מטפלים בדיקור סיני לומדים את יסודות הרפואה המערבית ובאופן ממוקד את התיאוריה העומדת מאחורי הרפואה הסינית והדיקור הסיני בפרט. כל זאת בצורה הכוללת פעולות נפרדות של אבחון, קביעת האסטרטגיה הטיפולית והדיקור עצמו.

במהלך לימודי דיקור סיני, מטפלים וסוקרים בצורה מעמיקה את מסלולי המרידיאנים בגוף דרכם זורם הצ'י, דרכי אבחון מתקדמות (אנמנזה, אבחון באמצעות הלשון וגלגלי העיניים וכו'), איתור נקודות מתאימות לדיקור, טכניקת הדיקור ומעקב אחר תגובות הגוף אליו. בחלק ממוסדות הלימוד מתקיימת תכנית השתלמות מיוחדת בסין, הכוללת ביקור והתנסות אצל מיטב מומחי הדיקור הסיני הידועים.

דיקור סיני – מטפלים מומלצים

מטפלים בדיקור סיני חייבים להיות אנשי מדע ומחקר ובעלי צורך עז ללמוד ולהתפתח. הרפואה הסינית הינה עתיקת יומין אך לאורך השנים היא הייתה חייבת ליישר קו עם עקרונות הרפואה המערבית מבחינת שפת דיבור משותפת. על מנת להיות מומחי דיקור סיני, מטפלים איכותיים צריכים לדעת מאיזו מחלה או בעיה רפואית סובלים מטופליהם ואילו תרופות הם נוטלים. בנוסף, מטפלים איכותיים בדיקור סיני חייבים להיות אנשי שיחה נעימים, אמפאטיים ובעלי נכונות לעזור.

מאחר והדיקור הסיני מהווה רק ענף בודד מתוך הרפואה הסינית השלמה, פעמים רבות המטפלים ממשיכים להעשיר את הידע שלהם בלמידת קורסים נוספים כך שהם יכולים לשלב עם הדיקור גם מתן ייעוץ תזונתי, מרשמים לרקיחת צמחי מרפא, ומתן טיפולים בטכניקות המגע כגון טווינא ושיאצו.

שתף את הפוסט

לתיאום טיפול בדיקור, או פגישת אבחון ראשוני, ללא עלות:

 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן