שקד שלישי – טיפול בדיקור סיני

התנפחות השקד השלישי מייצרת שורה של סימפטומים בעלי משמעות אדירה להתפתחות הילד. הדיקור הסיני יודע לפתור את הבעיה.

פוליפים / אדנואידים / שקד שלישי הם כולם שמות לרקמת לימפתית הנמצאת בחלק האחורי של האף בחיבור לחלל הפה. כמו השקדים הנמצאים בחלק האחורי של הלוע גם השקד השלישי מתנפח כשהוא נאבק במחולל מחלה ובאופן בריא אמור להצטמצם בחזרה עם הרחקת הסכנה מהגוף.

מתי השקד השלישי הופך לבעיה?

התנפחות השקד השלישי, כמו התנפחות השקדים בלוע, היא דבר שמתרחש בעת מחלה ואמור לעבור עם סיומה. הבעיה מתחילה כשהשקד השלישי לא מצטמצם ונשאר מנופח גם אחרי שהגוף מחלים. השקד השלישי ממוקם בחיבור האף והלוע והתנפחותו סוגרת חלק מצינור הנשימה כך שהאוויר מתקשה לעבור באופן מלא ובעיה זו מייצרת הרבה סימפטומים נוספים.

מהם הסימנים לשקד שלישי מנופח?

סתימה חלקית של מעבר האוויר בקנה הנשימה בא לידי ביטוי בעיקר בלילה. נחירות, הפסקות שינה, התעוררויות חוזרות וגודש באזור הם סימנים בעלי משמעות ברורה.

זרימת האוויר החלקית מאפשרת ללחות, כמו נזלת, להצטבר בחלל הפנים והראש. השינה היא זמן חשוב לכל אדם ולילד במיוחד – שינה היא הזמן בו הילד אוגר כוחותיו מחדש, זה הזמן בו מופרש הורמון הגדילה לגוף כדי שיתפתח ויגדל, זה הזמן בו מתרחשת טעינה מחודשת יחד עם מנוחה מפעילות היום יום.

הפרעה קבועה לנתיב האוויר פוגעת באיכות השינה וגוררת מותשות כרונית. חולשה זו פוגעת במערכת החיסון וככה נוצרת נטייה לנזלת כרונית, דלקות אוזניים וגרון חוזרות, סינוסיטיס ותחושת עומס בפנים. בעיות נלוות אפשריות הן ירידה בשמיעה והתפתחות דיבור לא בריאה.

מה הפתרון הרפואי?

הסימפטומים הרפואיים מחייבים התערבות בגלל השפעתם המקיפה. הרפואה המערבית מציעה ניתוח להסרת השקד השלישי. כריתת השקד השלישי מתבצעת בחדר ניתוח תחת הרדמה מלאה ובהרבה מהמקרים מלווה גם בניתוח "כפתורים" לניקוז נוזלים באוזניים.

איך הרפואה הסינית רואה את ענין השקד השלישי?

התנפחות כרונית של השקד השלישי היא חולשה של מערכת החיסון שמחייבת התערבות גם לפי תפיסת הרפואה הסינית.
חולשת האיברים שקשורים במערכת הנשימה והעיכול, שאחראים על מערכת החיסון, היא החולשה שעומדת בבסיס הבעיה.
הצטברות לחות מעידה על קושי בהתמודדות של מערכת החיסון עם מחוללי מחלה לצד קושי בהתמודדות עם מזון הדורש מאמצים מיוחדים כמו חלב ומוצריו.

שקד שלישי וטיפולו בדיקור סיני

הדיקור הסיני משמעותי במיוחד ביכולתו לחזק איברים שסובלים מחולשה. הזרמת כוחות לאיברים שהוזכרו מאפשרת להם להתגבר על העומס הגדול של הלחות ומאפשרת לשקד השלישי לחזור לגודלו המקורי ולהחלים מכל הסימנים שהוא מייצר.

הצטברות של לחות בגוף היא בעיה שאופיינית מאד לחברה בה אנו חיים והיא נובעת מחולשות שונות שהעיקרית בהן היא אכילת יתר של דברים שקשה למערכת העיכול להתמודד אתם. טובת הטיפול דורשת הקפדה על המלצות תזונה לתקופת ההחלמה.

דיקור סיני נחקר אלפי פעמים כדי לראות שיש ביכולתו לחזק את מערכות הגוף ובראשם את מערכת החיסון כדי לשמור על בריאות תקינה.

בעיית השקד השלישי היא בעיה בעלת משמעות גדולה והשפעות מקיפות. הטיפול בה הוא חיוני וכדאי שיעשה במהירות.הדיקור הסיני מציע פתרון יעיל ומהיר שתומך בגוף הילד ומעודד אותו להתחזק לעתידו הבריא. הורים רבים רוצים להימנע מניתוח של הילד והעזרה המשמעותית של הרפואה הסינית מעודדת יותר ויותר אנשים לכיוון הזה. בעיית השקד השלישי היא מהבעיות הנפוצות בקליניקה ולכן הניסיון בפתרון המחלה הוא עצום.

25 שנות ניסיון

לתאום טיפול, או אבחון ללא עלות

ניתן להשאיר פרטים ואתקשר אליך חזרה

כיצד מתבצע הטיפול

חלק א'

אבחון

האבחון, נעשה לרוב באמצעות שיחה ובדיקת דופק ולשון;
בחירת נקודות הדיקור נעשה בהתאם לאבחון

חלק ב'

טיפול בדיקור סיני

שיטת רפואה המתבססת על דקירת המטופל בסיכות דקות במיוחד במקומות מסוימים בגוף.
הדיקור מסייע בהקלת כאבים, משפר את מערכת החיסון, מסייע בטיפול בבעיות רפואיות בגוף ובנפש

חלק ג'

טיפול בכוסות רוח

טיפול בכוסות רוח הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית, בו נוצרת יניקה מקומית על העור באמצעות כוסות מחוממות. הטיפול בכוסות רוח, יעיל במצבי בריאות שונים כמו כאבי שרירים, בעיות נשימה, התקררות ועוד.

0 המלצות (דירוג 4.9)

טיפולים נוספים בדיקור סיני

לתיאום טיפול בדיקור, או פגישת אבחון ראשוני, ללא עלות:

 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן