אך לבחור מטפל דיקור סיני בתל אביב

יותר ויותר אנשים פונים לטיפול בדיקור סיני בשנים האחרונות. ההבנה שיש רפואה שיכולה לרפא בעיות רפואיות באיברים מסוימים בלי לפגוע באיברים אחרים, מה שאנחנו מכנים – "תופעות לוואי", היא הבנה מהפכנית. הרעיון שניתן לרפא ולא רק להקל, לחזק את מערכת החיסון ולא רק לבוא במקומה, הידיעה שיש רפואה שכבר אלפי שנים מעריכה את גוף האדם כיודע את הנכון לו, רפואה שמתאימה לכל אדם את הפתרון המיוחד לו בגלל שכל אדם הוא מיוחד, הרעיון הזה מוביל לשינוי בתפיסת הרפואה הכוללת.

האחריות הרפואית חוזרת לאנשים עצמם. קידמה טכנולוגית שמאפשרת לכל אחד לדעת דברים שפעם רק הרופא ידע ולבוא מוכנים עם אינפורמציה על הבעיה, שלפעמים אינה ממש מלאה ולפעמים היא מעצימה את חומרת המצב, כדי לקבל החלטה טיפולית. האחריות הרפואית  שפעם היתה מונחת כולה על כתפי הרופא חוזרת לאט לאט למטופל עצמו. אנשים מעדיפים לעשות בבית דברים לבריאותם  לפני התערבות כימית או כירורגית והדרישה הזו באה לידי ביטוי גם בעליית השימוש בדיקור הסיני.

אז איך מוצאים מטפל בדיקור סיני?

השכלה מקצועית

א. מתי ואיפה למד ? ( אם למד במכללה ותיקה ומוכרת או בתכנית קצרה של גוף שאינו מוכר )

ב.  איזה מסלול של תכנית לימודים ומה אורכה  ?  ( תכנית לימודים מלאה של 4 שנות לימוד או מסלול מקוצר ופחות מקיף)

ג. קורסים שלמד מסיום לימודיו. ( רפואה סינית היא אחד המקצועות שמחייבים לימודי המשך כדי להתעדכן ולהיחשף לשיטות טיפול מתקדמות ומתאימות וכדי להישאר מעורב בקהילת המטפלים)

ד. לימודים שונים בתחומים משיקים. הכשרה בכל תחום טיפולי יכול להפוך את המטפל למנוסה ומתאים יותר ולבעל כלים חזקים יותר.

ה. הוראה. האם היה מעורב בהוראה, אם לימד אז איפה ואיזה דברים לימד ? (מרצים להוראת רפואה סינית רכשו ניסיון וידע מקיף ומעמיק יותר מעצם עבודתם)

האם המטפל יכול לעזור לך עם הבעיה אותה אתה רוצה לפתור

חשוב מאד לבדוק את תחומי ההתמחות והנסיון של המטפל כדי לדעת אם יש ביכולתו לסייע לך עם הבעיה לה אתה מחפש פתרון. מומלץ לבדוק ולשאול – לא להתבייש ופשוט להרים טלפון ולשאול את המטפל.

באיזה שיטת דיקור משתמש המטפל ?

הכשרת המטפלים בארץ ובמערב בכלל, כוללת לימודי בסיס שהנם פחות או יותר זהים ברוב בתי הספר בתחום ואחריהם בוחר המטפל להתמקד בשיטה אחת או יותר. רפואה סינית מסורתית, רפואה יפנית, רפואה קוריאנית, רפואת גזעים וענפים, דיקור דרך האוזן ועוד. מומלץ לשאול ולבדוק מה זה אומר. לכל שיטת טיפול יש את היתרונות שלה ואת המקומות בהם היא לא הטובה ביותר – כדאי לשאול.

כמה מפגשים ובאיזו תדירות ?

בשיחת ההכרות, בדרך כלל בטלפון, המטפל אמור לדעת להגיד את מספר המפגשים הצפויים ובאיזו תדירות. המידע הזה נרכש בעקבות ניסיון והוא מתאים לפי הבעיה המוצגת. כדאי לדעת תכנית כללית של מספר מפגשים מראש כדי להבין למה נכנסים.

האם יש דברים נוספים לעשות מלבד לבוא לטיפול עצמו ?

רוב המטפלים ישלבו מטלות נוספות שכדאי לעשותן בבית כדי להעצים את הטיפול ולהגיע לריפוי באופן המהיר ביותר. המלצות אלה יכולות לכלול הנחיות תזונתיות, פעילות גופנית, מדיטציות ועוד.

עלות הטיפול ?

מה עלות כל טיפול והאם יש אפשרות לתשלומים או לקניית מספר מפגשים בהוזלה ?. את כל אלה כדאי לסגור בשיחת ההכרות בטלפון.  

האם אתה מכוסה מבחינת הביטוח הרפואי ?

הרבה ישראלים משלמים על ביטוח רפואי פרטי. ברוב הביטוחים טיפול בדיקור סיני מכוסה באופן משמעותי. במידה ולא אז כדאי לבדוק מה צריך לעשות כדי להוסיף כיסוי זה. לפעמים זו הוספה זניחה אל מול הזיכוי שניתן לקבל.

25 שנות ניסיון

לתאום טיפול, או אבחון ללא עלות

ניתן להשאיר פרטים ואתקשר אליך חזרה

כיצד מתבצע הטיפול

חלק א'

אבחון

האבחון, נעשה לרוב באמצעות שיחה ובדיקת דופק ולשון;
בחירת נקודות הדיקור נעשה בהתאם לאבחון

חלק ב'

טיפול בדיקור סיני

שיטת רפואה המתבססת על דקירת המטופל בסיכות דקות במיוחד במקומות מסוימים בגוף.
הדיקור מסייע בהקלת כאבים, משפר את מערכת החיסון, מסייע בטיפול בבעיות רפואיות בגוף ובנפש

חלק ג'

טיפול בכוסות רוח

טיפול בכוסות רוח הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית, בו נוצרת יניקה מקומית על העור באמצעות כוסות מחוממות. הטיפול בכוסות רוח, יעיל במצבי בריאות שונים כמו כאבי שרירים, בעיות נשימה, התקררות ועוד.

0 המלצות (דירוג 4.9)

טיפולים נוספים בדיקור סיני

לתיאום טיפול בדיקור, או פגישת אבחון ראשוני, ללא עלות:

 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן