דיקור סיני לילדים

הרפואה הסינית מאפשרת השגת תוצאות מהירות ויעילות על ידי טיפול דיקור סיני. ילדים אשר מייצרים סימפטומים רפואיים שונים מהלידה לתוך השנים הראשונות לחיים, הטיפול בדיקור סיני נמצא כאפקטיבי ומאפשר איזון בגוף ושמירת מערכת חיסון חזקה לאורך טווח.

דיקור סיני לילדים עוזר בחיזוק הגוף

יעילות הדיקור סיני לילדים

דיקור סיני (אקופונקטורה) הוא שיטת טיפול שנחקרה ונוסתה משך אלפי שנים ומוצאה מהרפואה הסינית. השיטה הוכחה כבעלת יעילות רפואית מדעית. דיקור סיני לילדים מתאים לתינוקות וילדים החל מגיל חודשיים. הוא נחשב יעיל מאד לטיפול בבעיות רפואיות שונות ולהקלה על כאבים.

הדיקור מטפל בגוף ובנפש, מחזק את המערכת החיסונית של ילדים ותינוקות, מסייע במניעת מחלות ונותן מענה למגוון מחלות ובעיות כרוניות של תינוקות וילדים. הטיפול מבוסס על הכוחות הפנימיים של הגוף ולא עושה שימוש בשום חומרים חיצוניים. אין לדיקור תופעות לוואי והוא לא כואב.

הדיקור מאזן את הגוף ושומר על מערכת חיסונית חזקה לאורך זמן. השימוש שעושה הדיקור בכוחות הנמצאים בגוף מוצא את עצמת החיים החזקה שיש בילד ומנתב אותה להבראה. הדיקור מוביל לשינוי מהותי בהתמודדות של התינוק/ ילד עם כאבים ובעיות רפואיות שונות גם בעתיד.

בשנים האחרונות מתייצב הדיקור הסיני כאחד הכלים היעילים לטיפול בבעיות רפואיות שונות אצל ילדים. יותר ויותר ילדים ותינוקות נעזרים בדיקור הסיני לשיפור איכות חייהם ומצבם הבריאותי. 

סוגי טיפול דיקור לילדים

איך עובד דיקור סיני לילדים?

הדיקור הסיני אצל ילדים נעשה באמצעות מחטים חד פעמיות, סטריליות, גמישות, קטנות, עדינות ודקות במיוחד. המחט נשארת בגוף שניות אחדות בלבד ומשך הטיפול קצר מאוד ואורך לא יותר מעשרים דקות. הרפואה הסינית לא רואה רק את המחלה או הבעיה, אלא את המכלול. מטרת הטיפול ברפואה הסינית היא לאתר את שורש הבעיה ולספק פתרונות מידיים ולאורך זמן.

אחרי הכרות עם הילד/ תינוק ומשפחתו מאבחנים את הבעיה. האבחון הוא פשוט (באמצעות לשון, דופק ופנים). נסביר לילד (בהתאם לגילו) ולהוריו על הדיקור הסיני. חשוב שהילד ידע שהטיפול איננו כואב. בהמשך, מתחילים בדיקור בנקודות הדיקור. הדיקור מפעיל את הזרימה של אנרגיית החיים (הצ'י) ומעורר את כוחות הריפוי הטבעיים שיש לגוף. כך אנחנו עוזרים לילד/ תינוק להתחזק ולהתגבר על הבעיה.

הטיפול חייב להיעשות על ידי מדקר שהתמחה בדיקור בילדים ובתינוקות. במהלך 25 שנה בהן אני מדקר, התמחיתי בטיפול בילדים ותינוקות. פגשתי אינספור ילדים ותינוקות שהדיקור עזר להם להתמודד עם מחלות ילדות, עם כאבים, חרדות, עם בעיות כלליות של המערכת החיסונית ועוד. אני מלווה את הילד או התינוק ומשפחתו, זמין להם בטלפון ונמצא אתם בקשר רציף בדרך לבריאות ולחיים מאוזנים. 

לאיזה ילדים מתאים דיקור סיני?

בשנים האחרונות מתייצב הדיקור הסיני כאחד הכלים היעילים ביותר לטיפול בבעיות רפואיות שונות אצל ילדים ותינוקות. מדובר בטיפול ממוקד מטרות, קצר מועד, מותאם אישית לילד/ תינוק. הטיפול מאפשר איזון של הגוף ושמירה על מערכת חיסונית חזקה לאורך זמן. הדיקור מוביל לשינוי מהותי בהתמודדות של התינוק/ ילד עם כאבים ובעיות רפואיות שונות גם בעתיד.

הדיקור הסיני הוא פתרון יעיל ואידיאלי לבעיות שונות אצל תינוקות וילדים:

– מחלות של מערכת הנשימה
– אסטמה
– אסטמה של העור
– בעיות של מערכת העיכול (כאבי בטן, שלשולים, עצירות)
– נזלת אלרגית
– סינוסיטיס
– בעיות כלליות של המערכת החיסונית (חולשה כללית, מחלות חום חוזרות, דלקות אוזניים, דלקות עיניים וכיו"ב).
– מצבי לחץ וחרדה ועוד.

האם דיקור סיני לילדים ותינוקות הוא כמו הדיקור הסיני למבוגרים?

לא. הדיקור הסיני אצל ילדים ותינוקות שונה מהדיקור הסיני למבוגרים. סוג המחטים, עוביין, אורכן, משך הזמן בו המחטים נמצאות בנקודות הדיקור ואורך הטיפול שונים. אצל תינוקות וילדים המחטים בהן משתמשים בדיקור שונות מאלה בהן עושים שימוש בדיקור אצל מבוגרים. מדובר במחטים דקות, קצרות ועדינות הרבה יותר. גם משך הזמן של השארת המחט בגוף שונה. בגוף של ילד או תינוק משאירים את המחט בגוף שניות אחדות בלבד.

הטיפול בדיקור אצל ילדים ותינוקות אורך זמן קצר בלבד והוא משתנה גם בהתאם לגילו של הילד/ תינוק. הדיקור איננו מכאיב לילד/ תינוק. חשוב לבצע את הדיקור אצל מטפל מומחה, בעל ניסיון והכשרה בדיקור אצל ילדים ותינוקות שידע לאבחן את הבעיה ולפתור אותה במספר מינימאלי של טיפולים. במהלך עשרים וחמש שנים בהן אני מטפל ברפואה סינית התמחיתי בטיפול בילדים ותינוקות. טיפלתי באינספור תינוקות וילדים. הדיקור היה עבורם הרבה יותר מטיפול. הוא היה משנה חיים.

מהם היתרונות בדיקור סיני אצל ילדים?

הדיקור הסיני אידיאלי לטיפול במגוון מחלות ובעיות של ילדים ולחיזוק המערכת החיסונית של הילד/ תינוק בטווח הארוך והקצר.  

– אבחון קל ופשוט של הבעיה.

– ללא שימוש בחומרים כימיים/ חיצוניים אחרים. מבוסס על כוחות הגוף של הילד/ תינוק.

ללא תופעות לוואי.

– לא כואב.

– מעצים את הילד, בטחונו העצמי והאמון שלו בגופו.

– מתאים לטיפול במגוון רחב של בעיות.

– ניתן לשלב עם טיפול רפואי קונבנציונלי.

– טיפול ממוקד, יעיל ומהיר.

מקל מיידית על כאבים.

– יעיל במניעת מחלות בעתיד.

– בדיקור הסיני לילדים מאבחנים את שורש הבעיה. לא מטפלים רק בסימפטומים. 

– מספק פתרונות בטווח המיידי והארוך.

– הרפואה הסינית רואה את המכלול הכולל ולא רק את המחלה.

– במהלך הטיפול בדיקור נבחן כלים נוספים: תזונה, שימוש בצמחי מרפא ופעילות גופנית.

בעזרת הדיקור הסיני אנחנו מחזקים את המערכת החיסונית של תינוקות וילדים ומאזנים ובונים את הגוף והנפש מגיל צעיר לטווח הארוך.

הניסיון הרב שצברתי מאפשר לי לאבחן בצורה מדויקת את הבעיה ולפתור אותה מן השורש, במספר טיפולים מינימלי ותוך זמן קצר. \אחרי 25 שנות ניסיון מטופלים היום בקליניקה שלי תינוקות שהוריהם טופלו אצלי כילדים.

רוצים גם אתם לשפר את איכות החיים של התינוקות והילדים שלכם?

התקשרו אליי לתאום פגישת אבחון, ללא התחייבות

25 שנות ניסיון

לתאום טיפול, או אבחון ללא עלות

ניתן להשאיר פרטים ואתקשר אליך חזרה

כיצד מתבצע הטיפול

חלק א'

אבחון

האבחון, נעשה לרוב באמצעות שיחה ובדיקת דופק ולשון;
בחירת נקודות הדיקור נעשה בהתאם לאבחון

חלק ב'

טיפול בדיקור סיני

שיטת רפואה המתבססת על דקירת המטופל בסיכות דקות במיוחד במקומות מסוימים בגוף.
הדיקור מסייע בהקלת כאבים, משפר את מערכת החיסון, מסייע בטיפול בבעיות רפואיות בגוף ובנפש

חלק ג'

טיפול בכוסות רוח

טיפול בכוסות רוח הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית, בו נוצרת יניקה מקומית על העור באמצעות כוסות מחוממות. הטיפול בכוסות רוח, יעיל במצבי בריאות שונים כמו כאבי שרירים, בעיות נשימה, התקררות ועוד.

0 המלצות (דירוג 4.9)

לתיאום טיפול בדיקור, או פגישת אבחון ראשוני, ללא עלות:

 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן